Saturday 28 February 2015

Skin Gift Set : Kesan Pencerahan Berganda untuk Kulit Halus Mulus secara semulajadi


Keputusan boleh dilihat dalam 3 minggu! Kepuasan Dijamin!

Pretty Clear Freshy Face Skincare di formulasikan untuk mencerahkan kulit, merawat masalah parut-parut halus dan jeragat. Di sebabkan terlaul terdedah kepada cahaya matahari, pigmentasi boleh berlaku dan kulit boleh menjadi gelap. Set Pretty Clear Freshy Face Skincare "SKIN GIFT SET"
di formulasi khas untuk mereka yang berjeragat, kulit kering & parut halus.


KESAN PENCERAHAN BERGANDA


Formula unik ini di akui dapat membantu mengurangkan sintesis melanin, ia menjadikan kulit lebih cerah dan bertona sama rata walaupun warna kecerahan kulit berbeza. Contoh : A berbangsa cina, B berbangsa India dan C berbangsa Melayu. Bila si A, B dan C ini menggunakan PRETTY CLEAR DAY CREAM hasil pada kulit mereka tetap serasi dalam erti lain sesuai dengan keadaan kulit masing-masing, Selalu oramg cakap "Ikut Darah". Bukan lipstik je ikut darah, foundation pun ada tau.

Tekture kulit semakin cantik setiap kali di tepuk. lagi banyak tepuk, lagi banyak cantik daaa... (Maknanya produk ini memerlukan anda menampar / menepuk muka anda untuk kelihatan cantik. Jika di sapu seperti foundation lain yang kita selalu pakai tu, hasilnya tidak secantik seperti di tepuk.


WAJIB TEPUK / TAMPAR UNTUK CANTIK (3T)