Saturday 28 February 2015

Pretty Clear Freshy Face Day Cream : Teknik Tepuk Tampar (3T) untuk penampilan kulit sihat, segar & cantik



Formula pelindung SPF25 UVA /UVB tanpa minyak ini menyerap, memantul dan menyelerakkan sinar ultraviolet (UV) dan menghalang sinaran matahari daripada memusnahkan kulit. Dengan meningkatkan mekanisme pembaikan kulit, krim ini mengurangkan tanda-tanda penuaan, kedutan dan pigment hitam yang di akibatkan oleh matahari. Maka formula ini boleh di iktirafkan sebagai agen pengekal keremajaan kulit sepanjang hari, tahan sehingga 16 jam. Kulit kelihatan segar lebih cerah, berseri & bebas cela, Tidak seperti memakai kebanyakkan foundation yang selalunya terasa berat, melekit dan tidak sekata.


KESAN PEMUTIHAN BERGANDA


Rumusan formula unik ini dapat membantu mengurangkan sintesis melanin menjadikan kulit lebih cerah dan bertona sama rata walaupun warna kecerahan kulit berbeza. Contoh : A berbangsa cina, B berbangsa India dan C berbangsa Melayu. Bila si A, B dan C ini menggunakan PRETTY DAY CLEAR CREAM hasil pada kulit mereka tetap serasi dalam erti lain sesuai dengan keadaan kulit masing-masing, Selalu oramg cakap "Ikut Darah". Bukan lipstik je ikut darah, foundation pun ada tau Tekture kulit semakin cantik setiap kali di tepuk. lagi banyak tepuk, lagi banyak cantik daaa... (Maknanya produk ini memerlukan anda menampar / menepuk muka anda untuk kelihatan cantik. Jika di sapu seperti foundation lain yang kita selalu pakai tu, hasilnya tidak secantik seperti di tepuk.


WAJIB TEPUK / TAMPAR UNTUK CANTIK (3T)

Kebaikan Pretty Clear Freshy Face Day Cream :

  • Mencerahkan kulit dari dalam
  • Menyuburkan kulit 
  • Membaiki tisu kulit yang rosak 
  • Mengurangkan Pigmentasi dan bintik gelap 
  • Melindungi daripada sinar UV 
  • Mengurangkan kekasaran kulit 
  • Mengembalikan kelembapan (penghidratan segera dan berpanjangan) 
  • Mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan
  • Mengetatkan dan menganjalkan kulit 
  • Mengecilkan Pori-pori
  • Boleh di pakai ketika muka masih dalam solekkan (Boleh di pakai atas make-up sedia ada. Tidak menyebabkan gangguan pada kesan make-up, malah ia kelihatan lebih cantik selepas di tepuk dengan Pretty Clear Freshy Face.
  • Tidak Menganggu hasil solekan sebelumnya

Di ciptakan khas dengan ruimusan BAHAN AKTIF dalam formula
 Pretty Clear Freshy Face Day Cream meresap jauh ke dalam kulit dengan membekalkan kelembapan yang di perlukan secara semulajadi. Zat ini amat penting untuk menghasilan kelembapan berpanjangan pada kulit. Di samping melega, melembut, melembap, menyamaratakan warna kulit, penyeragaman structure kulit serta memperbaiki keseluruhan penampilan kulit.

Untuk menyempurnakan lagi Pretty Clear Freshy Face Day Cream sejenis bahan aktif yang wujud secara semulajadi (Seramida) dalam epidermis kulit telah di tambah masuk ke dalam formula ini iaitu "Seramida" yang membentuk satu tembok penghalang kulit daripada penyahidratan dan keresengsaan kulit akibat faktor pencemaran persekitaran dan perubahan hormon. Zat ini juga dapat menguatkan kulit dan menyediakan lapisan perlindungan bagi kulit yang kering dan sensitif


Apakah manfaat Krim Siang ini?
Pretty Clear Freshy Face Day Cream
digunakan untuk mengurangkan hiperpigmentasi kulit serta kedut dan garisan. Ramai pengguna menggunakan Pretty Clear Day Cream untuk mengurangkan jeragat, bintik jerawat, dan warna kulit yang tidak sekata.

Apakah Perbezaan antara Pretty Clear Freshy Face Day Cream dengan Krim lain di pasaran?
Krim ini mengandungi kepekatan tertinggi bahan-bahan yang bekerja untuk mencerahkan dan menegangkan. kulit dan bahan yang paling berkesan untuk pemutihan kulit. 

Adakah penggunaan Pretty Clear Day Cream cukup selamat?
Krim ini selamat dan tiada mengandungi hydroquinone, merkuri, steroid atau bahan-bahan berbahaya lain.